2015-ben is jelesre vizsgáztunk
Ügyfeleink elégedettsége elsődleges fokmérője munkánknak. Örülünk, hogy immár évek óta kiváló minősítést kapunk tőlük!
A hatékony kampányokhoz elengedhetetlen, hogy ügyfeleinkre a lehető legnagyobb figyelmet fordítsuk, a témafelvetéstől kezdve a grafikai tervezésen át az adatmenedzsmentig mindig nyitottan, párbeszédre készen fogadjuk kéréseiket, javaslataikat.
Immár hetedik éve minden februárban izgatottan várjuk, milyen értékelést kapunk előző évi munkánkra. Kérdéseink mind a szolgáltatásainkra, mind az ügyfeleinkkel való kapcsolattartásra vonatkoznak, és nyitott füllel hallgatjuk meg a tanácsokat is.
Hatékony szolgáltatások, kompetencia és nyitottság
Hasonlóan az előző évekhez, szinte minden szolgáltatásunk négyesnél jobb osztályzatot kapott, 2015-ben közülük is 1%-os kampánymenedzsmentünk emelkedett ki szolgáltatási portfóliónkból. A két legjelentősebb szolgáltatásunkra, a hírlevélprogramunkra és az adományozói adatbázisunkat kezelő szoftverünkre is remek visszajelzéseket kaptunk.
Ügyfélkapcsolati munkatársaink egyedi kérdésekben is készséggel állnak ügyfeleink rendelkezésére. A kampányok megtervezésétől egészen a kiértékelésig minden információt érthetően és szakmailag pontosan kell, hogy a szervezetek képviselői elé tárjanak. Nagy örömünkre szolgál, hogy a megkérdezettek 2015-ben is az átlag feletti mértékben voltak elégedettek ügyfélmenedzsereink elérhetőségével, megbízhatóságával, kompetenciájával és kedvességével.
Hova tovább?
Kevesen jelöltek meg fejlesztendő területet. Volt, aki úgy látta, még a mostaninál is mélyebben meg kellene ismernünk az adott szervezetet, más az online és offline adatbázist fejlesztené, illetve volt olyan is, aki a hírlevelek esetén többféle grafikai megoldást igényelne. Tanácsaikat igyekszünk megfogadni, és fejlődni a megjelölt területeken.
Nagyon büszkék vagyunk a 4,68-as teljes körű elégedettségi mutatóra, akárcsak arra, hogy ügyfeleink egyöntetűen ajánlanák szolgáltatásainkat másoknak.
Köszönjük a bizalmat!


