2018. május 3.
GDPR – Az adatkezelés nem játék!
Az új európai Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) május 25-től mindenkire érvényes lesz, aki személyes adatokat kezel, így a civil szervezetekre is. Sokan tartanak a szigorú, szankciókat is előrevetítő szabályozástól, de aggodalomra nincs ok. Ezt erősítették meg szakértőink is a Magyar Fundraising Akadémia, GDPR- Az adatkezelés nem játék! című teltházas előadásán, rávilágítva az adatkezelés aktuális gyakorlati teendőire.
2018. április 22.
Fát ültettünk, parkot szépítettünk a Föld Napján
Idei első önkéntes megmozdulásunkon az élhető városi környezetért munkálkodtunk: a Népligetben kertészkedtünk, fát ültettünk és parkot szépítettünk.
2018. április 10.
Az adományozókat meg kell szólítani
A Magyar Máltai Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő levélakciója bebizonyította, hogy jó helyen kell kérni ahhoz, hogy kapjunk. Karácsonykor a céljuk az volt, hogy az adományozóikat minél hatékonyabban elérhessék, és minél szélesebb körű támogatói bázist építsenek ki.
2018. március 26.
Idén több lesz? Kampányindító körkép az 1%-ról az MR1 Kossuth rádión
Az e-szja rendszer tavalyi debütálása után idén csak kisebb változások történnek az adóbevallások elkészítésének menetében. Mennyit ér a civil 1%? Mi történik az adófizetők pénzével? Hogyan kampányolhatnak sikeresen a civilek?
2018. március 20.
Kitörési pontok az egyházi alapítványok fejlődésében
Elkötelezett, erősen kötődő, könnyen elérhető támogatók egyfelől, anyagi erőforrások és forrásteremtő szakmai ismeretek hiánya másfelől - az egyházi alapítványok lehetőségeit, fejlődésük esélyeit, kitörési pontjaikat elemzi cikkében Dr. Badacsonyi Zoltán jogi szakértő, a Magyar Fundraising Akadémia trénere.
2018. március 1.
Vigyázz, kész, rajt! – 1% újratöltve
A legfrissebb adatok, a legújabb online trendek és az szja bevallási módozatok aktuális változásainak elemzése – tanácsokkal, konkrét megoldási javaslatokkal felvértezve vághatnak bele a 2018-as szja 1% kampányszezonba a Magyar Fundraising Akadémia február 22-i 1% workshopjának résztvevői.
2018. február 13.
Rekordközelben az ügyfélelégedettség
Egy század százalékpont híján majdnem sikerült megismételnünk a 4 évvel ezelőtti rekordszintű ügyfélelégedettségi mutatót: az 1-től 5-ig terjedő skálán mért teljes elégedettségi mérőszámmal 4,79 pontra értékelték a Human Dialoggal közös munkát 2017-re ügyfeleink. Köszönjük!
2017. december 11.
Jó volt kicsit újra gyereknek lenni
Látogatást tett a Human Dialognál a Mikulás, első alkalommal, de bevallottan hagyományteremtő céllal!
2017. november 24.
Vastag pénztárcával, tudatosan és jótékony hangulatban készülünk a karácsonyra
Többet költünk majd, de a rászorulóknak is adunk: a magyarok több mint fele (57%) tervez karácsonyi jótékonykodást – derül ki a Cofidis Hitel Monitor friss felméréséből. A civilek sikeres karácsonyi adománygyűjtésében kulcsmomentum a kérés megtörténte – fűzte hozzá az eredményekhez Miha Tamás civilszakértő véleménycikkében.


