Arany Effie a Mentőalapítvány 1% kampányaiért
A reklámszakma Oscar díjaként aposztrofált Effie-n újabb sikert ért el a Mentőalapítvány (OMSZA) és a Human Dialog együttműködése: a hosszú távú hatékonyság kategóriában a szakmai zsűri arany Effie-re érdemesítette a 2016 és 2022 közötti 1% kampányainkat.
Az idei volt a 22. magyar Effie, a kampányok hatékonyságát díjazó szakmai versenyen a Human Dialog ez alkalommal már a 21. díját szerezte meg (miközben csupán 14 évben indultunk pályázattal). Külön örömünkre szolgál, hogy az OMSZA kampányaival olyan mezőnyben mérettetünk meg és találtattunk kiemelkedően hatékonynak, ahol együtt versenyeztünk az üzleti szféra promócióival, a hosszú távú hatékonyság kategóriában egyedüliként szerezve arany fokozatú díjat.
A Budai Vár új Lovardájában, exkluzív, reprezentatív helyszínen tartott nagyszabású Effie gálán mindössze 7 arany díjacskát osztottak ki. A gálán tarolt a LEGO Oroszlán kampány: 3 Arany Effie mellett a Platina Effie-t is ez a kampány zsebelte be.
Az Effie-ről
A marketing-Oscarnak is nevezett Effie-t 1968 óta a világ több mint 50 országában osztják ki évente. A díj nevében a hatékonyság angol megfelelője, az efficiency kifejezés jelenik meg. Magyarországon, amely 2002-ben csatlakozott az Effie-hez, a Reklám Világszövetség Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége közösen szervezi a megmérettetést. A cél olyan sikeres marketing-kommunikációs megoldások felkutatása és elismerése, amelyek az adott piaci közegben bizonyítottan teljesítették a célkitűzéseiket, maximálisan beváltva a hozzájuk fűzött reményeket.
A lebonyolítás és zsűrizés mindenütt a világon azonos rendszerben történik, a New York-i székhelyű Effie Worldwide sztenderdjei alapján. A számokkal, adatokkal, pontos esettanulmánnyal alátámasztott pályázatokat többlépcsős folyamatban, közel 100 zsűritag értékeli és a szempontjaik között a kreatív megoldás minősége is nagy súllyal szerepel.









